:: Peringatan Mesra : Tarikh Tutup Tender

Tarikh Tutup Tender : 10 Julai 2023 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.

Tarikh Dokumen Dijual : 21 Jun 2023 hingga 4 Julai 2023.

Harga Dokumen   : RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.

                                : Pembelian dokumen tender dihadkan kepada RM100.00 bagi setiap resit. Bagi pembelian dokumen untuk cawangan ianya perlu dibuat secara berasingan bagi pengeluaran resit mengikut cawangan yang mana berkaitan.

Permohonan Dokumen Softcopy : Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/23/BM-A11/JPEND/05) 

Syarat Penghantaran Dokumen :

i) Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam manamana peti tawaran di lokasi berikut:-

     a) Zon Utara & Zon Tengah - Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.

     b) Zon Timur -  Unit Perolehan & Aset, Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.

ii) Petender dibenarkan untuk menghantar dokumen tawaran tender melalui pos berdaftar/kurier. Petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewatlewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. 


Sekian, terima kasih.