|
Tarikh Tutup Tender : 10 Julai 2023 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
Tarikh Dokumen Dijual : 21 Jun 2023 hingga 4 Julai 2023.
Harga Dokumen : RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui
akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/)
dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
: Pembelian dokumen tender dihadkan kepada RM100.00 bagi setiap
resit. Bagi pembelian dokumen untuk cawangan ianya perlu dibuat
secara berasingan bagi pengeluaran resit mengikut cawangan yang
mana berkaitan. Permohonan
Dokumen Softcopy
: Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di
(https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/23/BM-A11/JPEND/05)
Syarat Penghantaran
Dokumen
: i) Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk
hardcopy yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam
sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul
Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam manamana peti tawaran di lokasi berikut:-
a) Zon Utara & Zon Tengah - Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan
C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM,
Pulau Pinang.
b) Zon Timur - Unit Perolehan & Aset, Jabatan Bendahari,
Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan,
Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian,
Kelantan.
ii) Petender dibenarkan untuk menghantar dokumen tawaran
tender melalui pos berdaftar/kurier. Petender hendaklah
memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang
telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewatlewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan
yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
Sekian, terima kasih.
|